sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

باغ راه ایرانی

هدف از ساخت باغ راه ایرانی ایجاد جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف ایران بوده.باغ راه ایرانی کیش با 11 آبنما و رودخانه ای به طول 400 متر طولانی ترین باغ راه ایرانه و 9 نقاشی دیواری هم داره که بازگو کننده فرهنگ اسلامیه.

این مجموعه 8 باغ ایرانی و ۹ دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور رو به نمایش گذاشته که با دروازه قرآن شیراز آغاز می شه و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در آخر با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسه. 

حتما تو بعضی از نقاط شهرهای جهان تجمع زیادی از کبوترهای زیبا رو دیدین که مردم بهشون غذا میدن و باهاشون عکس یادگاری میگیرن… خوب اینجا تو باغ راه ایرانی و در سایت پرندگان هم میتونین همچین تجربه خوبی داشته باشین و از دیدن کلی کبوتر زیبا که گاه همه با هم به پرواز در میان لذت ببرید. این صحنه های زیبا چیزی نیست که تو شهر خودتون به خصوص اگر توی شهرهای بزرگ زندگی میکنید بتونین هر روز ببینید پس تا میتونید از این آرامش و زیبایی استفاده ببرید و کیف کنید.