sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

تم پارک آبی اوشن

نوبتی هم باشه نوبت جدیدترین تفریح جزیره کیش یعنی تم پارک آبی اوشن هست. این تم پارک منحصر به فردترین پارک آبی روباز ایرانه که پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا رو داره و میتونید یه روز هیجان انگیزو اینجا تجربه کنید و کلی خوش بگذرونین.

داستان تم پارک آبی اوشن اینجوریه که گروهی از دزدان دریایی برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می کنن و اونو تصرف می کنن. سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستن تصمیم می گیرن با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشیدو پس بگیرند.

این مجموعه 17 راید پارک( راه آبی) دارد که به سه دسته راید های آرام، تند و هولناک تقسیم میشه و هر کس با هر نوع روحیه و سلیقه ای که داره میتونه ازشون استفاده کنه. در محوطه تم پارک آبی اوشن چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا هم هست که انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا میفروشن.

یکی از ویژگیهای تم پارک آبی اوشن اینه که در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندمرتبه‌ای نیز در مجاورتش نیست و امکان دید هوایی در این منطقه وجود نداره و به همین خاطر بانوان هم می توونن به راحتی از همه قسمتاش استفاده کنن و حتی حمام آفتاب بگیرن. این ویژگی برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه خیلی مهمه و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی میکنه.

قیمت بلیط مجموعه فعلا 135 هزار تومنه اما پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات کاملتر راجع به بازیهای پارک و اینکه بدونین اونجا چیا در انتظارتونه، دونستن قوانین مجموعه و خرید بلیط حتما سری به وب سایت مجموعه بزنید.