sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

پارک ساحلی مرجان

میشه گفت زیباترین ساحل سرسبز جزیره کیش ، پارک ساحلی مرجان هست. پارکی که در شرق جزیره قرار داره و خیلی از مسافران و کیشوندان اوقات فراغتشون رو در کنار این پارک می گذرونن و از مناظر فوق العادش لذت میبرن.

گردشگرانی که دوست دارن دور از هیاهو و شلوغی بازارهای جزیره ، مکانی آرام و لذت بخش رو تجربه کنن حتما باید سری به این پارک بی نظیر بزنن و به خصوص پیشنهاد میکنیم که اگر میتونید صبح زود از خواب بیدار شین، تماشای طلوع آفتاب توی این پارکو از دست ندین.

توی این پارک آلاچیقهای زیبایی هست که مجهز به امکاناتی هستن که نور خورشید رو به برق تبدیل میکنن و بنابراین آلاچیق ها برق دارند. همچنین  میتونید از باربیکیوهایی که توی پارک هست استفاده کنید و یه کباب خوشمزه نوش جان کنید.

پیست دوچرخه سواری کیش از این ساحل میگذره و شما با کرایه دوچرخه میتونین ساعت خوشی رو اینجا بگذرونید. مرکز تفریحات دریایی هم اینجا هست و میتونید با کایت سواری ، جت اسکی ، غواصی و قایق های تفریحی هم کلی کیف کنید هم عکساشو بذارید تو اینستاگرام و حسابی به بقیه پز بدین!

در این ساحل اسکله کوچکی هم هست که شما را میبره بین  آبهای نیلگون این سواحل . مرجان های این ساحل پر از ماهیان و آبزیان زیباست که از روی اسکله به راحتی قابل مشاهده هست.دقت کنید که این قسمت از ساحل اصلا مناسب شنا نیست چون وجود مرجان ها باعث جراحات بدن میشن.

در آخر یادتون باشه که یه بازار مرجانی هم تو این مجموعه و پشت این ساحل زیبا هست و میتونین ازش یک هدیه متفاوت و جذاب برای سوغاتی دادن به عزیزانتون بخرین.