sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

قوانین و مقررات

قوانین عمومی

– وب‌سایت تراولچی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

– خدمات و محتویاتی که توسط تراولچی تولید و عرضه می‌شوند؛ صرفا جهت استفاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌سایت و شبکه های اجتماعی تراولچی توسط فرد حقیقی یا حقوقی، پیگرد قانونی خواهد داشت. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی تراولچی و لینک به مطلب ذکر شده و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌سایت مجاز است .

– اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری، ترجمه و تدوین شده‌ و تلاش شده تا دقیق و بروز باشند ؛ با این حال به دلیل ماهیت تغییرپذیر این اطلاعات، وب‌سایت تراولچی مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات بخش سفرچی ، ویزای توریستی و… بر عهده نمی‌گیرد.

– وب‌سایت تراولچی اطلاعات کاربران را محرمانه نگاه خواهد داشت ، به هیچ وجه به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذیصلاح فقط در صورت موارد مطرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

– وب‌سایت تراولچی میزبانی برای فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌ باشدو در قبال شرایط، کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

 

قوانین رزرو

– اگر فقط قصد رزرو دارید مطلع باشید انجام رزرو کاملا رایگان بوده و قیمت رزروها به هیچ وجه گارانتی نمی باشد و احتمال تغییر نرخ بلیط وجود دارد. جهت جلوگیری از تغییرات نرخ نسبت به خرید بلیط اقدام فرمایید.

پروازهای چارتر در مقایسه با پروازهای سیستمی با تغییرات بیش‌تری مواجه هستند و در ۱ درصد مواقع ممکن است قابل استفاده نباشند، در چنین مواقعی و درصورت خرید بلیط جایگزین، کل هزینه‌ی بلیط جدید به همراه مابه‌تفاوت قیمت آن، از طرف چارترکننده به شما برگردانده خواهد شد.

– در صورت کنسل شدن پرواز چارتر و عدم دریافت بلیط جایگزین از طرف شرکت، مبلغ بلیط به‌طور کامل استرداد خواهد شد.

– قیمت بلیط چارتر برای نوزاد تا ۲ سال، معادل با نوع هواپیما بر اساس اعلام ایرلاین‌ها در بلیط مشخص می‌شود. مسئولیت هر نوع تغییر در نوع هواپیما بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است و تراولچی در این مورد مسئولیتی ندارد.

– برخی از پرواز ها غیر قابل کنسلی و غیر قابل تغییر می باشند. ویا ممکن است هزینه کنسل کردن جا و یا تغییرات در برخی پروازها بسیار بالا باشد.پیش از خرید از این هزینه ها مطلع شوید.جهت اطلاع بخش قوانین کنسلی را مطالعه نمائید.

– کلیه اطلاعات مسافرین از جمله نام و نام خانوادگی , تاریخ تولد , شماره پاسپورت , تاریخ انقضای پاسپورت و ملیت باید عینا مطابق پاسپورت و کارت ملی مسافر وارد شوند.لطفا در وارد کردن این اطلاعات نهایت دقت را به خرج دهید در غیر اینصورت تراولچی هیچگونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات مسافرین نمی پذیرد.

– نوع هواپیما بر اساس اعلام ایرلاین‌ها در بلیط مشخص می‌شود. مسئولیت هر نوع تغییر در نوع هواپیما بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است .

– بلیط خریداری شده، متعلق به مسافری است که مشخصاتش در سیستم وارد شده است و غیر قابل انتقال به غیر می‌باشد. در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیط و کارت شناسایی، مسافر پذیرش نخواهد شد.

 

قوانین کنسلی بلیط هواپیما

بلیط هواپیما سیستمی

کنسلی بلیط هواپیمای سیستمی بدون مشکل و مانع خواهد بود .چنانچه دارای حساب کاربری روی وب سایت ما هستید، می توانید پس از ورود به پنل کاربری با مراجعه به بخش سفارشان خرید پرواز روی جزئیات رزرو مورد نظرتان دکمه کنسل کردن را انتخاب نمایید و  شیوه استرداد را به صورت اعتباری یا واریزی همانجا انتخاب نمایید.

درصورتی که برای کنسلی دسترسی به حسابتان نداشتید برای کنسلی رزرو کافی است در ساعات اداری با تراولچی تماس بگیرید یا در هر زمان دیگری به فرودگاه مراجعه نمایید. با انجام کنسلی جای شما باطل شده و میزان جریمه کنسلی مطابق بخشنامه شرکت های هواپیمایی بر اساس فاصله زمان انجام کنسلی تا زمان پرواز، طبق جدول زیر مشخص می گردد. چنانچه کنسلی خود را از طریق دفاتر هواپیمایی یا فرودگاه انجام دهید، لازم است جهت استرداد مبلغ باقیمانده با تراولچی تماس بگیرید.

بلیط هواپیما چارتر

با توجه به چارتری بودن پرواز، کنسلی بلیط  طبق قوانین چارتر کننده ها امکان پذیر نمی باشد لذا در شرایطی که پرواز از طرف چارتر کننده کنسل شود مبلغ بلیط پس از هماهنگی با چارترکننده و در صورتی که کنسلی با شرایط چارتر کننده مغایرت نداشته باشد استرداد داده خواهد شد در غیر این صورت و در صوت عدم قبول چارتر کننده برای استرداد ، تراولچی هیچ مسئولتی در قبال عدم استرداد وجه نخواهد داشت.

 

اگر پرواز کنسل شود 

اگر کنسلی پرواز از طریق ما به شما اطلاع داده شده باشد:

چنانچه کنسلی پیش از فرا رسیدن زمان پرواز باشد، طی تماس تلفنی اطلاع خواهیم داد. در اینصورت شما می توانید تمام مبلغ پرداختیتان را دریافت کنید یا یکی از پروازهای جایگزینی که به شما پیشنهاد می کنیم را انتخاب نمایید. ما با کنسلی پرواز، هیچ پرواز جایگزینی به شما تحمیل نخواهیم کرد و در صورت انصراف هیچ مبلغی از مبلغ پرداختیتان بابت خدماتمان کسر نخواهیم کرد. سعی می کنیم پروازهای جایگزین پیشنهادی هم زمان و هم قیمت پرواز اول شما باشد اما در صورت وجود اختلاف قیمت، این اختلاف می بایست توسط شما پرداخت گردد.

اگر کنسلی پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا نقص فنی در فرودگاه اعلام شده باشد:

گاهی پرواز مسافرین پس از حضور ایشان در فرودگاه، از زمین بلند نشده یا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمین ننشسته و به فرودگاه مبدا باز می گردد. در اینصورت جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، می بایست تصویر بلیط مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

اگر کنسلی از طرف مشتری و به علت جابجایی زمان پرواز باشد

اگر تغییر زمان را تراولچی بداند آنرا طی تماس تلفنی به مسافرین اطلاع خواهیم داد. چنانچه تغییرات زمان شامل تعجیل بیش از نیم ساعت یا تاخیر بیش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جدید پرواز برای مسافرین مناسب نباشد، امکان کنسلی بدون خسارت فراهم است.

گاهی پروازها، بدون اطلاع به ما و پس از حضور مسافرین در فرودگاه با بیش از دو ساعت تاخیر انجام خواهند شد. در اینصورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بلیت لازم است تصویر بلیت مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیت مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

بازگشت مبالغ کنسلی 

مبالغ استردادی مربوط به کنسلی بلیت هواپیما از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی شما طی ۷۲ ساعت کاری واریز خواهد شد. همچنین اگر دارای حساب کاربری هستید می توانید درخواست نمایید تا مبلغ استردادی به اعتبار کاربری شما افزوده شده و پس از آن در رزروهای دیگرتان از آن استفاده نمایید.