sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

8 نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

در این نوشته 8 تا نرم افزار سفر رو بهتون معرفی می‌کنیم که نیازی به اینترنت ندارن و برای مسیریابی، ترجمه براحتی می‌تونین استفاده کنین و بدون اینکه نگران هزینه های اینترنت رومینگ و بین المللی باشین. با تراولچی همراه باشین.

نرم افزار سفر برای موبایل

خب تبریک میگم، احتمالا بالاخره سفر رویایی به خارج از کشورتون رو رزرو کردین و الان دارین این مطلب رو می‌خونین تا با نرم افزارهای سفر بدون نیاز به اینترنت رو دانلود کنین و توی سفر بهتون کمک کنه. اما یه سوال: می‌دونین که نرم افزارهایی که این روزا سرویس میدن اکثرا باید به اینترنت وصل میشن. آیا می‌خواین برای خرید بسته های اینترنت بین المللی کلی پول خرج کنین یا اینکه ازین کار صرف نظر کنین ؟ و پول تون رو برای خرید یه کت چرم از یه کشور خارجی پس انداز کنین. خب راه حلی که پیشنهاد می‌کنیم چیه ؟  در ادامه 8 نرم افزار سفر بهتون معرفی می‌کنیم تا راحت تر سفر کنین. این نرم افزارها برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارن.

مدیریت برنامه های سفر با نرم افزار Tripit

لیست برنامه های سفری که چاپ کردین رو خونه بذارین، لازم نیست همراه خودتون بردارین. این نرم افزار به صورت اتوماتیک اطلاعات مورد نیازتون رو از ایمیل های مرتبط جمع آوری می‌کنه تا یه لیست زیبا و منظم بعلاوه هرچیزی که لازم دارین بدونین براتون آماده کنه. اگه یه مادر همیشه نگران دارین که برنامه های سفر شما چک میکنه با این نرم افزار سفر میتونین برنامه سفرتون رو وقتی تنظیم کردین یه نسخه هم برای اون قبل سفر ایمیل کنین تا در طول سفر بدونه در چه روزی کجا هستین و برنامه تور و سفر شما به چه صورت هست.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

مسیریابی شهری با نرم افزار سفر Citymaps2go

نه تنها موقعیت خودتون رو روی نقشه بدون استفاده از اینترنت می‌تونین ببینین، همچنین می‌تونین لیستی از کارهایی که میخواین در طول مسیر انجام بدید رو داخل نرم افزار یادداشت کنین. همچنین از راهنماهای سفر که بقیه قبلا ساختن برای گردش و سیاحت در هر شهر می‌تونین استفاده کنین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

با نرم افزار سفر Here، حمل و نقل عمومی شهرهای دنیا در دستان شما

در سفرتون، وقتی برای هدر دادن ندارین، مخصوصا که بخواین از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنین. با این نرم افزار سفر می‌تونین گزینه های ممکن برای جابجایی سریع از نقطه ای به نقطه ای دیگه ای توی هر شهری رو پیدا کنین. اینطوری میتونین در وقت خودتون صرفه جویی کنین و وقت بیشتری برای دیدن جاذبه های گردشگری داشته باشین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

با نرم افزار XE Currency بدونین چه مبلغی رو میپردازین

البته اگه می‌دونین که 1 دلار آمریکا میشه 22787.50 دانگ ویتنام میشه خب مشکلی نیست.اما یه قهوه رو میتونین به پول ویتنامی اینطوری حساب کنین ؟ خب با این نرم افزار لازم نیست ماشین حساب بازکنین و از محاسبات تبدیل ارزها سردرد بگیرین. این نرم افزار بهتون کمک می‌کنه که بدونین دقیقا چقدر دارین خرج می‌کنین و دیگه چشم بسته برای هر چیزی پول پرداخت نکنین و بیشتر از بودجه سفرتون هزینه کنین. برای داشتن این نرم افزار در سفر درنگ نکنین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

راهنمای سفر دیجیتالی با نرم افزار Triposo

می خواین کتاب راهنمای سفر سنگینی بردارین؟ اصلا فکرش رو هم نکنین. تنها چیزی که لازم دارین این نرم افزار راهنمای سفر دیجیتالی هست. با این نرم افزار سفر می‌تونین برای یه روز کامل تون برنامه ریزی کنین و یه لیست از نقاط دیدنی برای رفتن درست کنین یا میتونین نقاط مورد علاقه تون رو توی نقشه بذارین که هروقت از کنارشون رد شدین براتون یه نوتیفیکیشن بیاد و وقت بذارین و از جای مورد علاقه تون دیدن کنین. البته تمام اینا به صورت آفلاینه.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

آلبوم عکس مسافرتی با نرم افزار Livetrekker

حتما قبل از سفرتون به خودتون قول میدین که یه آلبوم مسافرتی عالی از سفرتون درست کنین. خب این کار براحتی با این نرم افزار شدنی هست. این نرم افزار با قابلیت تگ مکانی برای عکس ها، به صورت اتوماتیک هرعکسی رو که میگیرین روی نقشه ثبت میکنه. حتی می‌تونین یادداشت هاتون رو هم به این آلبوم سفرتون اضافه کنین تا یادتون بمونه کجا بودین و چی خوردین و …. این نرم افزار سفر عالی رو از دست ندین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

با نرم افزار Google Translate حتی با افراد محلی صحبت کنین

ترجمه تصویری گوگل ترنسلیت

بله شما در دبیرستانتون انگلیسی و عربی یاد گرفتین اما می‌دونین توی یه کشور دیگه چطور آدرس بپرسین؟ یا درخواست رسید سفارش غذاتون رو انجام بدین؟ یا مثلا می‌دونین به چینی چطور سوال بپرسین؟ با نرم افزار Google Translate براحتی پک های مورد نظرتون رو قبل از سفر دانلود کنین و در سفر با خیال راحت به زبان مورد نظر با کمک نرم افزار به صورت صوتی سوالتون رو بپرسین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

نرم افزار Pocket برای علاقه مندان به مطالعه در سفر

به همراه داشتن کتاب ها و مجلات توی سفر دردسر هست. وسایل تون رو سنگین تر می‌کنه. می‌تونین مقالات و ویدیوهایی که علاقه داشتین بخونین رو قبل از سفر با اینترنت خونه دانلود کنین و بوسیله این نرم افزار ذخیره کنین تا توی سفر بتونین به محتوای مورد علاقه تون دسترسی داشته باشین و نیازی به اتصال به اینترنت هم پیدا نمی کنین.

لینک دانلود برای iOS و اندروید

قبل از سفر در نظر بگیرین که به چه چیزهایی نیاز دارین، نرم افزارهای مورد نیازتون برای سفر رو بگردین، پیدا کنین و نصب کنین. اگه نرم افزار سفر بهتری رو هم می‌شناسین برای ما حتما بنویسین. در یه نوشته دیگه بهترین نرم افزارهای مسافرتی فارسی رو معرفی خواهیم کرد. اگه عاشق سفر هستین تراولچی رو همیشه دنبال کنین.

منبع: purewow.com