sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

پارک های آبی مشهد

پارک‌ های آبی مشهد بسیار پیشرفته و با کیفیت هستند و موقعیت بی‌نظیری در ایران و خاورمیانه دارند.
پارک‌ های آبی مشهد

گردشگری مشهد ، برای رضایت مندی گردشگران و جذب و جلب بیشتر آنها راههای گوناگونی را به کار بسته است. یکی از این راهها، ایجاد فضاهای تفریحی آبی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. پارک های آبی مشهد بسیار پیشرفته و با کیفیت هستند و موقعیت بی‌نظیری در ایران و خاورمیانه دارند. مشهد با دارا بودن ۴ پارک آبی (همه از نوع سرپوشیده) بیشترین تعداد پارک آبی را در سطح کشور دارد.  مسافران و شهروندان می‌توانند اوقات بسیار خوشی را در این مجموعه‌ها که قصد معرفی آنها را در این صفحه داریم داشته باشند.

“شایان ذکر است ساعت کار مجموعه‌های آبی در ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید. “

سرزمین موج های خروشان مشهد

جدیدترین پارک آبی شهر مشهد، مجموعه تفریحی سرزمین موج‌های خروشان است که تمامی رکوردها را شکسته است.
سرزمین موج‌های خروشان

در میان پارک های آبی مشهد، مجموعه تفریحی سرزمین موج‌های خروشان از همه جدیدتر است که تمامی رکوردها را شکسته و به نظر می‌رسد بهترین انتخاب برای سپری کردن اوقاتی خوش در شهر مشهد می‌باشد. این مجموعه با مساحتی در حدود ۳۰ هزار متر و ارتفاع سقف ۴۰ متر، بزرگترین پارک آبی سر پوشیده جهان است. سرزمین موج های خروشان مشهد ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری، ۶۰ سرسره آبی، بزرگترین سونای خشک و بخار جهان، جکوزی و حمام ترکی دارد. سرسره های این پارک مدرن و هیجان انگیز با به روزترین نقشه ها و طرح های جهانی هستند. و با سرسره های سقوط آزاد می توانید برای اولین بار تجربه هیجان و سقوطی متفاوت از ارتفاعی منحصربفرد را داشته باشید.

یکی از ویژگی های مهم مجموعه سرزمین موج های خروشان که در منطقه ییلاقی شاندیز بنا شده است، دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است که امکان استفاده همزمان خانمها و آقایان را فراهم ساخته است که این اتفاق برای اولین بار در ایران افتاده است.

برای رفتن به پارک آبی سرزمین موج های خروشان می توانید با استفاده از مترو مشهد به ایستگاه وکیل آباد رفته و در آنجا با ون و یا اتوبوس های شاندیز به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار این مجموعه در کیوسک های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد. امکان رزرو بلیط برای بانوان و آقایان و نیز سازمان ها برای تاریخ دلخواه در وب سایت این مجموعه فراهم شده است.

آدرس: مجموعه موج های خروشان مشهد: مشهد – کیلومتر ۲ جاده شاندیز – سرزمین موج های خروشان

تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۳۱۳۳

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های خروشان: www.mojhayekhorooshan.ir

سرزمین موج‌ های آبی مشهد

. سرسره جذاب و هیجان انگیز “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است.
سرزمین موج‌ های آبی مشهد

با احداث این پارک آبی سرپوشیده ،یکی از بهترین جاهای تفریحی در مشهد ایجاد شد. مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا پیش از اینکه مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰تبدیل شود،  مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره جذاب و هیجان انگیز “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. از امکانات و تفریحات این مجموعه میتوان موارد زیر را نام برد:

  • سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر
  • چاله فضایی
  • سرسره های آهسته و سرسره های سرعتی و سرسره های رنگین کمان
  • رودخانه خروشان
  • استخر موج
  • اسکی روی آب
  • سونا خشک و بخار
  • سرسره کودک
  • جکوزی و حوضچه آب سرد
  • کافی شاپ و رستوران
  • سالن بدنسازی و اتاق ماساژ
  • سینما ۵ بعدی
  • حمام ترکی
  • شاتل فضایی(جدید) و سورتمه وحشت (جدید)

برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج های آبی می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با سرویس های قاسم آباد به مجموعه برسید.

بلیط های تخفیف دار موج های آبی در باجه های روزنامه فروشی و برخی هتل ها به فروش می رسد. همچنین بلیط های تخفیف دار را می توانید از سایت مجموعه تهیه فرمایید.

ساعات کار سرزمین موج های آبی در تابستان ۹ صبح الی ۲۴ می باشد و در ایام دیگر سال تا ساعت ۲۱ می باشد.

آدرس مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد: مشهد – قاسم آباد – بلوار اندیشه – نبش اندیشه ۸۳

تلفن: ۰۵۱۳۶۲۲۹۰۱۵

وب سایت مجموعه آبی سرزمین موج های آبی: www.wwlpark.com

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک ایرانیان یکی از استانداردترین پارکهای آبی دنیاست . در این پارک هیجان موج سواری با تخته را در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع 5/3 متر تجربه خواهید کرد.
پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک ایرانیان یکی از استانداردترین پارکهای آبی دنیاست . در این پارک هیجان موج سواری با تخته را در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر تجربه خواهید کرد. مجموعه پارک آبی سرزمین ایرانیان به وسعت ۱۴ زمین فوتبال است و یکی از بهترین‌هایِ دنیاست. این پارک دارای سینمای ۵ بعدی آبی نیز بوده و سرسره‌های مختلف آهسته، سرعتی، رنگین کمان، پیچشی هم تجربه های بسیار جذابی را ایجاد می‌کنند. شرکت کانادایی White Water Park، بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیاست که در سِمَتِ مشاور این مجموعه است. در طراحی این مجموعه پارک آبیِ SIAM PARK در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب شده است. این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد بهره گرفته است. بافت طبیعی سرزمین ایرانیان، فرصت مشابهی را در طراحی این مجموعه ایجاد کرده است. پارک آبیِ سرزمین ایرانیان دو بخش وسیع و مجزا برای آقایان و بانوان دارد که در زمستان نیز قابل استفاده هستند و شما را به همراه همه اعضای خانواده، به تجربه جمعی فوق العاده ای از سرگرمی‌های آبی دعوت می‌کند.

برای رفتن به پارک آبی ایرانیان می توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به راحتی با اتوبوس و یا ون های قاسم آباد به مجموعه واقع در بلوار حجاب برسید.

روزهای شنبه، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته مخصوص استفاده بانوان می باشد.

روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مخصوص استفاده آقایان می باشد.

ساعت آقایان : ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

ساعت بانوان : ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰

آدرس مجموعه آبی ایرانیان مشهد: مشهد – قاسم آباد – بلوار حجاب – نبش حجاب ۸

تلفن: ۰۵۱۳۶۶۳۲۱۲۳

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد با 7 طبقه جزء بزرگترین پارک‌های آبی طبقاتی در دنیا است.
پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد با ۷ طبقه جزء بزرگترین پارک‌های آبی طبقاتی در دنیا است و در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع در تابستان ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید.

این مجموعه آبی همچنین دارای متنوعترین و منحصر بفرد ترین امکانات و خدمات است و از امکانات آن میتوان موارد زیر را نام برد:

سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP وجود دارد که به همین دلیل آقایان و خانمها میتوانند همزمان از این مجموعه استفاده کنند.

این  پارک آبی با چشم اندازی از غار عظیم سنگی با بازی های آبی از قبیل سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)، سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر) استخر موج (به طول ۳۵ متر )، رودخانه ای با طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع روز بسیار خوش و به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد.

 برای اولین بار در ایران، استخر مخصوص غواصی (به عمق ۱۲ متر) با نمایی طبیعی که یادآور مناظر زیبای زیر اقیانوس است. استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست که برای اولین بار در خاورمیانه ایجاد شده است. سونای ماسه که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده است.امکانات حمام آفتاب بر روی بام هتل در نظر گرفته شده است و امکانات بدنسازی، ایروبیک، یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ نیز در اختیار علاقمندان است.

ساعت کار پارک ساحلی آفتاب برای آقایان ۸ تا ۲۳ و برای بانوان از ۱۰ تا ۲۳ می باشد.

آدرس مجموعه آبی پارک ساحلی آفتاب مشهد: مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی – میدان بهارستان – جنب الماس شرق

تلفن: ۰۵۱۳۷۰۳۷

وب سایت پارک ساحلی آفتاب: www.psaftab.com

در آخر پیشنهاد ما این است که بین روزمرگیها و مشغله های فراوان زندگی، از تجربه یک روز دلچسب در این مجموعه ها غافل نشوید در یک فرصت مناسب یک بلیط ارزان قیمت به مشهد از تراولچی بخرید و چند ساعت یا حتی چند روز خوب و آرامش بخش را در این پارکهای جذاب و متفاوت بگذرانید.